lördag 10 januari 2009

Testing, Testing

Så var det dags, äntligen har man anammat trenden, äntligen följer man i kompisarnas fotspår. Det är dags att börja blogga.
Nu vet inte jag om jag är så bra på det här men jag hoppas att mitt skrivande inte helt ska förstöra eran dag.
Den här bloggen kommer att handla om allt möjligt, musik, sport, politik och andliga ting. Jag ska försöka se till så att jag skriver lite nu och då men tyvärr (eller tack och lov ropar någon) kommer jag nog inte att skriva särskilt frekvent.
Jag hoppas att ni som läser detta kommer tillbaka någon gång och önskar er varmt välkomna att följa mitt skrivande (eller ickeskrivande) i fortsättningen.

6 kommentarer:

  1. Guld Grahn!!

    //Littelbrother

    SvaraRadera
  2. Jag måste erkänna att jag kommer läsa din intressanta, men dock mycket svår-ordade, blogg.

    /mikaelaaa

    SvaraRadera
  3. Roligt att du skaffat blogg! Nu blir du en av oss. Dock är din blogg lite mer avancerad och svår-ordig än min simpla blogg ;)

    SvaraRadera
  4. //Sara , glömde skriva de^^

    SvaraRadera
  5. Säg till alla vänner och deras gammelmormor, jag vill att så många så möjligt läser om mina tabbar och annat skit som jag kommer på. Fortsätt gärna följa och kommentera på bloggen. Ska försöka att skriva mer och mer ju längre som jag har bloggen, så att det blir lite mer att läsa.

    SvaraRadera
  6. Littelbrother, är det du Netto?

    SvaraRadera