måndag 2 februari 2009

Idrott, m.m...

Typiskt, nu missade jag både vanliga gympalektionen och den på elevens val förra veckan och alla som var med sa att det var skitkul; handboll och inomhusfotboll. Sen idag var jag extremt laddad för lektionen och vad blir det, boxersize! Typiskt mig att ha sån otur. Jag får hoppas att det blir kul på onsdag istället, spela hockey på gränby ishall är alltid lika gött.

Imorrn är det dags för nationella prov i svenska, är inte så jättenervös, inte inför det första iallafall. Det på torsdag kommer nog bli mycket svårare, att skriva under press har aldrig varit min starka sida. För att skriva nåt bra behöver jag minst 3 månader och läxfritt:).

På det kristna planet känns det nästan stendött, har inte gått på ett söndagsmöte på länge. Darför har jag inte nämnt det nånting här på bloggen. Hoppas att det blir ändring på det snart, att Jesus blir en stor del av mitt liv igen och att min ganska tråkiga tillvaro blir lite intressant igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar